38 haftalığım demin balkonda oturdum bişi alıyordum birden sıcaklık geldi idrar gibi kokuyor ama üstüm başım cok ıslandı tekrar kokladım idrar kokuyordu acaba suyumla beraber idrar mı geldi nasıl ayırt edicem o telaşla tutup tutamadığımıda bakamadım suysa tutulmuyor diyorlar doktora mı gitsem ağrım sancım da yok ilk gebeliğim 🤦♀️