Papatyamevsimi-89 https://www.hizliresim.com/gu2bdlk doktor normal dedi ama nasil yorumlanır merak ettim..Alttaki nedir, üstteki nedir ?
Aselinkooo Papatyamevsimi-89 üstteki bebeğin kalp atışı. Alttaki sancı. 40 üzeri ufak sancı oluyor. Arttıkça artıyor seviye yani.