Sltnyldz ben 36.haftaya girdim bir haftadır bu kirmizi lekelerle uğraşıyorum. Once pişik oldum sandim göbeğimin altındaydı. Sonra kasinmaya başladı kollarıma ayaklarıma yayıldı. Doktorum kolestazdan suphelendi ama kan testlerimde çıkmadı. Cilt doktoru baktı ve pupp diye bir hastalığa yakalanmisim. Gebelikten kaynakliymis bebegede sanada zarari yok ama geceleri rahatsiz eder dedi. Ki zaten uyuyamıyordum kasinmaktan. İki gündür ilac kullaniyorum ınsallah gecer yoksa kasimaktan kanatacam kollarımı. Sizde ihmal etmeseniz iyi olur çünkü dağılıyor ve çoğalıyor kasinti artiyor