Funda1999 aynen canım..eski bir 182 çalışanı olarak söylüyorum çağrı merkezinde gerçekten hatlar saniye bile ara olmadan meşgul genelde, hem mobilden bı farkı yok aynı randevular ikisinde de varsa var yoksa yok ben orda çalıştım ama bi kere 182 yi kendim için aradığımi bilmem hayatımda.