36 haftalığım ve sanırım bebeğimi hıçkırıp tuttu tık tık diye bişeyler hissediyorum ufak ufak hıçkırık gibi 23 dakika sürdü ve geçti sizce hıçkırığınımı hissettim gerçekten çok güzel bir duygu ya hissetmek allah isteyen herkese nasip etsin inşallah❤️