Esrakly Tam 38 haftalığım bı gün kontrolde 3320 gr çıktı bebeğin kilosu doktora sordum normal mi diye tepki vermedi normal mi ?
Tuubacvk Esrakly benim de 2 gün sonra 38 olacak benim bebeğim de 3200 oldu doktorum gayet normal dedi
Esrakly Tuubacvk Ikincinefes Kbracoskun Papatyaa38 Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim içim rahatladı Ne yalan söyleyim doktor tepki vermeyince şaşırdım kafama takılmıştı
Papatyaa38 Kilosu az da degil yani cok cok iyi hic korkma doguma az kalmis zaten 32 haftalıkken benimki 2 kiloydu suan 34+4 pazartesi gidicem bakalım bizim ki kaç olmuş😊