Seray01 Benim de fazla fazla arttı.ikiz gebelik diye düşündüm ama tek çıktı. Endişe edecek bir durum yok. Kimyasal gebeliğin belirtileri olur.Düşük bir artış gösterirse kork.lekelenme olmadığı sürece korkulacak bişey yok.Bu evreleri atlatana kadar yalnız kalmamaya çalış canım.Sevdiklerinle vakit geçir mümkünse 😊