Bgz_2105 kız ben sezeryan oldum bende çok korkuyordum inan ve korktuğum kadar varmış yani buda benim düşüncem doktorun bilinçsizliği o kadar sancı çekip 3 cm açılma ve %80 sancı ile eve gönderdiler doğum başlamadı diye oğlumda kakasını yapmış suyum geldi acil sezeryan oldum işte 🤦🏻♀️ inşallah normal doğum olur sağlıkla sıhatle