Makaron Siz şanslısınız ki 21 hafta da başlamış. 11+4 ten gidiyorum sırt, bel hatta kalçama kadar ağrı çekiyorum. Sanırım bebeklerim ikiz diye bu kadar erken başladı 😢 sizin haftanızda herhalde yürüyemeyeceğim bile. Benim riskim olduğu için yoga, spor yasak. Ama hamile olup yoga yapan arkadaşlarım çoook riskiniz yoksa mutlaka gidin derim ağrı, sızı, halsizlik herşeyi kaldırıyor ortadan. erken doğumu da özellikle çok engelliyor. Çok özeniyorum arkadaşlarıma ama napim😢