Diryaa 27 hafta 4 günlük gebeyim ama gün içinde bebeğin hareketlerini hiç hissedemedim sizce normal mi endişelenmelimiyim
cerenmina Diryaa ben de sizden 1 gün gerideyim. Ufak ufak hareketlerini hissettim sadece gün içinde. Gerinmesini falan. Eğer yarinda hissetmezsem acile gideceğim şehir hastanesine.
Senanrrr_06 Diryaa canım o haftalarda çok normal benim 2 3 gün hissetmediğim oluyordu şimdi 32 haftalığım doktorum artık bu haftadan itibaren hareketlerni takip etmemi söyledi.
Ceylin680 Normalde bebekler yatınca dinlenirken hareket eder .ama sizinki hep hareketliyse ve hiç hareket etmediyse bir acile gidip USG ye girebilirsiniz içiniz rahat eder
cerenmina Diryaa telaş yapma ama. Yorulduğunu anlıyor bebek. Benim çalıştığım günler çok az hissediyorum hareketlerini.
Smyigit Bende bi kere öyle hissetmemiştim çikolata yedim karnıma elimle uyandırır gibi hizli hizli dokundum çünkü bebekler gün içinde uyurlar belkide uyuyor ama bende cok korkmuştum
Smyigit Aynen bende o gün gun içinde cok yorulmuştum cok gezmiştik akşamda gec eve geldik eşime de sinirlenmiştim bebek etkileniyor ya anne ne yasasa ben buna eminim artık yorgunluğuma bağlıyorum cok şükür çikolata yedikten sorna kendine geldi