Rina aynen malesef bende yaşamıştım. Ben bide takip etmek zorundaydım pıhtılaşmam olduğu için iğneye başlamak için
Kanama gelince depresyon moduna giriyordum.
O yüzden takip etmek zorunda olmayan herkes rahat bıraksın kendini 😅 hayır bu çocuk zaten 9ayda doğuyor
Sabırsız olmanın manası yok😛