Eslemim34 Ben ilk 3 ayda yedim şu dönemde de yiyorum , etli ve etsiz oluyor genelde bulgurdan olanı yiyorum etli sevmiyorum , yediğim zamanda doktor kontrolünde doktoruma bahsediyorum, fasfot turu şeyler de yasak aslında ama ayda bir yediğim oluyor kendisini bilgilendiriyorum ayda birden bir şey olmaz demisti gulumsemisti🤗 şimdi kızımla 23+2im gelişimi 24 seklinde ilerliyor beslenmesi iyi olduğu için haftası ilerdeymis🤗