semranaksu283 canım yaa bizde ikiziz 19. haftamıza geldik Allahın izniyle ama bizde de öyle aman aman bi göbek yok sürekli diyorum niye şişmiyo bu göbek hadi tek gebeleri anladım ama çoğulda da mı böyle yaa diye taktım🤦♀️ bi de normalde de tombik olduğumdan Allahalla diyorum acaba göbek mi bebek mi😅 İçerde rahatlar ve sağlıklılarsa aslında aşırı derecede göbeğe de gerek yok diye düşünüyorum Rabbim sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin😇🙏🏻🧿