gmzlpsln 15 kasimda seseryan olcam.sezeryan olmakta anlastm doktorumla ama daha oncesinde sancilanirda acilmam olursa illede normal doguma alirlarmi? Bundan korkuyorum.
Alaz27 gmzlpsln senin isteğine bağlı canım kimse zorla almaz sorarlar sana doğum başlamış derler ama ısrarla sezeryan dersen o şekilde de sezeryana alırlar..
gmzlpsln Alaz27 alirlar diyende var valla icimi korku sardi.ablamda sancyla gtti hic acilmaya bakmadan direk sezeryana almslardi Oyle anlastgi icin