Aydkly Merhaba hanımlar 15 haftalık hamileyim ve 2haftadır kanamam var bugun kontrole gittim azalma var çok şükür kanamam da ama doktorum Endol 100mg fitili verdi bugın kullanan var mı
Bekledimdegelmedin Bana süre vermedi diğer kontrolum yakındı zaten ben de 3 gun kullandım ihtiyacım kalmadı o süreçte zaten bıraktım.