SemaMert 33 haftalık hamileyim en baştan beri Hamit soysala gidiyorum ancak son zamanlarda hep negatif şeyler söylüyor ve moralim çok bozuluyor . Önerebileceğiniz iyi bir doktor kim var lütfen yardım eder misiniz doğuma az kaldı acil bulmam gerek
R_mysa27 SemaMert Liv hospital da Eda deniz Atkin çok ilgili bir doktor ve tecrübeli Muayanesi 155 tl
Papatya_07 SemaMert düz tepe yaşam hastanesi Ramiz dursun. Çok ilgili ve bilgili. Muayene ücreti 135 TL
crnnbyr16 Ben Antep’te yaşamıyorum ama geçenlerde geldiğimde doktora gitmem gerekti Ncrde Emel Peri Canpolata gittim ve çok memnun kaldım çok tatlı ve pozitif bi doktordu. Dediğim gibi bir kere gittim belki başka önerilerde çıkar.