Glsh14 7 haftalik hamileyim.oglenden beri sol kasigimda cok agri var batiyor gibi.bu durumu yasayan var mi normal bi durum mu?
leylo29 Glsh14 Canim bnde de oluyordu arara ara hala oluyor suan 5 aylik oldum yani usutmus olabilirsin ayaklarini sicak tut enfeksiyon da olabilir bide tahlili ver istersen doktoruna sorda bi binkac gun bekle cnm gecmis olsun
aziznr Glsh14 bende 6+2 deyim canım benimde hafif hafif kasıklarımda ağrı oluyordu doktorum progestan verdi şu an iyim çok şükür, sende bi doktoruna danışabilirsin
Glsh14 leylo29 İdrar yolu enfeksiyonum cok az vardi ama gecmisti bacaklarimda cok agriyor doktorumda sicak tut kendini dedi onada simdi sordum canim.cok tesekkur ederim
Glsh14 aziznr ben zaten progestan kullaniyorum canim.ara ara agrilar oluyordu normaldi ama bugun gecmeyince endiselendim
Mimik Dinlenince gecen bi agriysa, normaldir telas etme, ama dinlenir pozisyonda da devam ediyorsa sakin ihmal etme canim… Saglicakla😘
Glsh14 Mimik sol tarafima yattim battaniyeyle iyice sardim kendimi gecti gibi sanki.asla hicbir sey ihmal etmiyorum surekli doktorumla iletisum halindeyim.cok tesekkur ederim☺️😘
Glsh14 Gulsum-crk26 doktorum usutmussun buyuk ihtimal dedi cunku bacaklaridma cok agriyor simdi gecti gibi agrim canim❤️