Seydacann Kızlar selam Az önce sarı sümükümsü yapıda akıntım oldu. Herkes kanlı olur diyor ama internette kansız olabileceğini de okumuştum. C tesi günü için sezaryen tarihi almıştım zaten. Şuan sancım yok sizce doktora gitmeli miyim beklemeli miyim?
Haleediz01 Seydacann benim önceki hamileligimde sarı akıntı gibi gelmişti o günde randevum vardı zaten nişanın gelmiş dediydi doktorum
Meliskam Seydacann bendede oldu bugun ayni sari sumuksu ve yapiskan akinti benimde sancim filan yok 😐
Merveonay Seydacann benim hafif pembemsi sümüksü gelmişti canım ama doğum bir hafta on gün sonra başladı gitmene gerek yok suyun gelir Yada kanaman olur sancın olur o zaman git ama erken daha panik yok 😀 hayırlı doğumların olsun
Dilara0638 Seydacann evet nişandır hastaneye gitmene gerek yok benim geleli 1 hafta oldu hala doğumum başlamadı sancı yada su gelmedikçe gitmene gerek olmuyor
Haleediz01 Seydacann ben o gün zaten suni sancı alarak doğuma girecektim benim kendi sancılarım gelmemişti
1anne1gebe Seydacann benim sumuksu seffaf gelmisti canim yapisindan belli oluyo nisan oldugu zaten ilk kez oyle bisey gormustum. gitmedim bende hastaneye 1 hafta 10 gun sonra suyum gelerek dogumum gerceklesmisti.sanci kanama vs yoksa sanci da gelmedigi surece nisanda gitmeye gerek yok diye dusunuyorum🤗