Unser4242 Kızlarrr 37 haftalik olan bebeklerinizin kilosu kaç?Benimkisinin 3.300 doktor normal saglikli didi sizcede normal mi?
buketpoyraz Unser4242 bende 36.haftada 3300 gr demişti suan 37+4 tteyiz sanırım ultrasonda yanlış yaptı ilk 3000 dedi ben uyarınca 3300 dedi ama ultrason ekranındada 3548 gösteriyordu bilmiyorum 😂
Nemusto Unser4242 iyi ettin 😂 iki hafta önde benimki 😊 bide ultrasonda 500 gr yanılma payı oluyomuş ya fazla ya eksik
efelettin 36′da 3200 dedi 37′de 3300 dedi bizede 😒 Haftaya doğum var 3400-3500 gibi doğar diye düşünüyorum 😍