GokceGenc Naz33 gaz cok oluo cnm ve cok şişio o donmelerde snra inio sadece gazdan 😊 bn 21 haftalıgım az ama yinede gobeğim var dışardan farkedilecek kdr var ole solim 😊
ardengunes Valla ben ogrendigimden bu yana çıkmaya başladı 😊suan 24+2 haftaligiz sanki doğuracak gibiyim😂 bayagi var göbüşüm😊
Deletedmom57 Naz33 benim en başından beri çıkmaya başlamıştı baya var göbeğim görenler hep ikiz mi diyo 😄
ayaniz 12 de suan bariz göbegim var normalde dümdüzdü karnım şuan minik bir top var gibi:) ama dısardan anlayamazlar tabi,beni tanıyanlar anlıyabiliyor sadece
MomBse Suan 13üm 11de filan çıktı bilmeyen anlamaz yani sabah kalkınca küçücük hiç yokmuş gibi sonralarda siskinlik de katılınca aramıza biraz varmış gibi duruyor 😊
Ekimannesi Kişiden kişiye değişiyor, benim 14. Haftadan sonra çıktı, şuan 30 dayım millet doğurdum doğurucam zannediyor, aldı başını gitti🙈🙈🙈
Caglaaa Bende 13 haftadayim 11 gibi cikti pantalon sort hic birseyim olmuyor hep elbise giyiyorum suanda kiyafette almak istemiyorum simdide ciktiysa simdi aldiklarim 1 ay sonra tekrar olmayacak diye
Duyguuuu Naz33 Ben göbeğim var sanıyordum hamile olduğum dışardan belli oluyor sanıyordum 😂😂 ama 17 18 den sonra karnım cıktı ilk cekildigim fotolarla şimdiki halimi karsilastiriyorum da yokmuş yani 😀