ssmeyye Kızlar merhaba, Bugün detaylı ultrasona girdim 24+0 dayım doktor erken yumurtlama olmuş olabilir suan görünen 25+0 hafta dedi yalnız amniyon sıvısı fazla dedi sizce nedendir? Böyle bir durumla karşılaşan oldumu ?