Ahlasbebek hımmm hayırlısı olsun ben sezaryen karar verdim. Benim ataklar sırasında nefes ve nabzı kontrolümü sağlayamadığım için bu şekilde olmasını eşimle uygun gördük 37. Haftama girdim yeni bakalım günüde 39+da olacak şekilde ayarladık 16-17 gün var Allah nasip kısmet ederse 🤗