38+4 te dogumum olucakti
Ama 37 haftamdayken kontrole gittim bebegin suyunun cok azaldigini ve 11 kasima kadar duramayacagini soyledi doktor. Bu cumartesi 37+6 da bebegim dogucak insallah saglikla. yarin son kontrolum var .
Doktor bu sure icinde bebegin hareketlerini kontrol et dedi azalma olursa gece gunduz farketmez gel dedi cunku bebek oksijensiz kalabilirmis. Cok su ic dedi 3 lt mutlaka ic dedi.
Bu havuc suyuydu bilmemneydi sehir efsanesiymis . Bu su olayi tamamen bebegin bobrekleriyle bosaltim sistemiyle alakaliymis zaten. Gunde 3 lt su iciyorum yine fayda etmedi. Allahtan bebegim cok hareketli bazen korkup uyudugunda bile uyandiriyorum
Ben icim rahat etmesi adina havuc tuketiyorum ama fark etmedi hic. Havuc suyu ictim , havucu butun yedim falan ama hala daha yiyorum . Elimden geleni yapmis olmak adina.
Oksijen yeterli almasi icin hep solunuza yatin.