Melike6152 kendiniz için en az 3 pijama alın benim en çok kendi üzerimi değiştirmeye ihtiyacım oldu normal doğum yaptım devlet hastanesinde …
Bebek için hastane çıkışı 2 tane
2 zıbın 2 alt koydum fazlasıyla yetti zaten bebeğin bezi sızdırma yapmıyorsa ilk aşmada çok sık üst değiştirme ihtiyacınız olmuyor
1 kalın 1 ince battaniye varsa müslimin örtü koyun
Biberon koyun ne olur ne olmaz süt hemen gelmeyebilir
ve tabi ki bezleri ıslak mendili ☺️🥰