Hiraumut ay kurban olurum neyin stresi bu 😀 emin ol 9 ay çektiğin çilenin ardından şuan kurtuluşunu yakacaksın ve miniğine kavuşacaksın kız bende sezaryen oldum ilk doğumumu birde gece suyum geldi sezaryen gününden önce gece 3 te hastane yoluna düştüm o halde bile hemşireler hadi çık sedyeye diyor ben makyaj yapma derdindeydim ve kahkaha ata ata girdim zaten 20 dakika ya sürüyor ya sürmüyor masaya oturdum spinal oldum ben iğneyi yaptı doktor geldi 8. Dakikada bebeğimi gösterdiler tepemden ve 15 dakikada kapattılar geri çok çabuk sürüyor odaya çıkıyorsun hemen bebeğini emzirtiyorlar sonra pijamanı giy ve mis gibi bir uyku Çek 😀 zaten ağrı kesici yapıp duruyorlar benim ne ağrım oldu ne sancım ağrın varmı diyorlar yok diyorum olsun biz yapalım hiç olmasın diyorlar sabahına yürüdüm ilk kalkmak zor onuda iki kolundan tutuyorlar zaten dikildin mi ayağa iş bitti gitti ben çok yürüdüm uyumaya yatağa yattım desem yeridir ya koltuk ya yürümek kendi isteğimle 2 gece kaldım olursa ağrım olursa diye ki olmadıda eve çıktım ağrı kesici vermidon verdiler onu bile hiç içmedim eve çıkınca yemeklerimi mutfakta masada yedim bebeğimle ilgilendim dolandım bir tek anestezi bende 16 gün şiddetli olmadada baş ağrısı yaptı oda sütsüz şekersiz kahve mis onuda öyle çözdüm hiç korkma ki ben yeminle şeker yükleme testinde bile baygınlık geçirdim ordan hesapla sen canımın tatlılığını ama böyle sizler korkunca heyecanlanınca cidden kıyamıyorum haklısınız korkmakta başınıza ne gelecek bilmiyorsunuz ama İnan korkmak en ufak birşey yok bol bol su iç bol bol yürü sana 2 püf nokta bunları yap çabucak ayaklanırsın birse ben ameliyatı tepedeki lambadan yansıdı ve izledim düşün ama ben çok sezaryen ameliyatı izledim internetten zaten biliyordum eşim annem kızıyordu izleme diye ama kendimi başıma ne geleceğe zaten hazırladığım bildiğim için korkmadım hiç sende korkma rabbim sana anne olmayı nasip etti artık tek bedenken iki beden olacaksınız Allahhh gelsin uykusuzluklar mıkır mıkır bebek sesleri şimdi sana onun daha çok ihtiyacı var sen artık tam anlamıyla bir annesin güçlüsün bunu hiç bir zaman unutma