tugce_5657 bende tesadüf eseri test verdim sadece burnum tıkalıydı ama pozitif çıkınca hemen kan testlerimi verdim ve değerlerim kötü çıktı 4 gündür yatıyorum hastanede ama aktif bir tedavi yok değerlerim düşüşe geçmiş çok şükür ama hala daha belirgin bir şikayetim yok, doktorum acil müdahale edebilmek için yatış verdi ekstra sadece kan sulandırıcı yapıp takip altında tutuluyorum. Size de çok geçmiş olsun bence siz de en azından kan testlerinizi yaptırsanız ilaç verilebilecek bi durumdasınızdır belki, inş pozitif değilsinizdir tabiki