Snglsr
Merhaba anneler, 40+2 de suni sancı almaktan vazgecip sezeryan dogumu istedim.o gün geldi cattı.doğuma giderken gözumün önünden sadece baklavalar dönerler geciyordu o kadar açtım.eşime devamlı 'bak ben dogumdayken sen yemekleri hazirla'diye diye ameliyathaneye vardik.herkese el salladim ve gule oynaya ameliyathaneye girdim.doktkrum konusuyor anlatiyor güldürüyordu.bi ara bana 'simdi karnina biraz bastiricam bisey yok acirsa korkma ' dedi ve basimdaki hemsire saan 14:30 dogum saati dedi 😊 dogdumuu diye hem aglayip hem gulerken gül kokulu oglumun sesini duydum.o an yüregim öyle bir yandı kavrulduki dedim ben simdi anne oldum 🤗 gydirdiler yanagima dayadilar oyle sicak oyle miss, Allah'ima sukrettim.tesekkur ederim..sonra yukarda gorusurz deyip aldilar yavrumu.babasi kapida sabirsizlikla bekliyomus.kucagina vermisler havalara ucmus😁 Uras imi ablama teslim edip ameliyathanenin onune geri gelmis beni beklemeye.herkes baygin cikiyomus cok korkmus.sonra beni gordu ben onu gordum basladik dökülmeye.öpüyoz sarılıyoz ağlıyoz 🤗 simdi bebegim kuvezde.hic emziremedim.30 temmuzda dogdu.solunum yolunda sknti var.hiriltili.biz yavrumuzu hastanede birakip aglayarak yuregimiz yana yana eve bos geldik.1 hafta kadar kalirmis.bize dua edin.acilarimi unuttum onun hasretiyle yanip kavruluyorm.sutumu sagiyorm ama daha gelmedi.mama ile besleniyor.Bize cok dua edin annelerim Rabbim kucağımızı bos bırakmasın.Allah yar ve yardımcınız olsun.sezeryanıda zor ..normalide zor..ikilemde kalan anneler icin soyluyorm.Ana olmak kolay degilmis😘