Scgn123 bizimde her iki böbrek te 4m vardı ilaç kullanmadık biz düzenli kontrola gıttık takıp etti sürekli idrar utrasyon yapıldı doktor bol bol emzir dedi mama içiyodu aynı zamanda oglum bide bolcs su içir dedi en son otrasyonda bısey yoktu kontrol sıklığını uzattı