Edali87 Son günlerde suyum geldi yok insanım geldi vw deniyor 18 gün kaldı benim çok şükür bir sey olmadi olsa paniklerdim ztn ama olanlara niye oluyor. Birde sezeryan gün verildi ama ya öncesinde bir sancı bir sey gelirse 🤪🤔 ? Sona doğru sorular paniklerrr
Volkitolki Edali87 nişanı suyu gelenin zaten doğumu başlar 😂 zamanı gelince geliyor Sezeryan günü alınıp açılma olduysa su nişan vs olduysa kişi normal dogum yapar
Esma40 Edali87 bende aynen dedigin gibi olmustu😂 25 aralik 2017 ye sezeryan gunu vermisti doktorum 19 aralik aksami suyum gelmisti😝 hooop apar topar sezeryana alinmistim😁
esleminannesi_ AdenEva ikinci sezeryanim hc sancı su nisan felan görmedim çok istiyorum gene de suyumun gelmesini nisan felan belki birdaha dogurmuycam yasamak isterdim 😂
Edali87 Esma40 aaa 🙈ayy inanki hala daha valiz tam hazır mı bilmiyorum boyle hep bir sey eksik gibi o yüzden gününde olsun istiyorum.