honeyland inşallah canım amin..
O korktuklarından bende çok korkuyorum birde şehir hastanesine gidiyorum ekstra korkuyorum devlet işin içine girince🙂Yinede normal denemek istedim, ne bileyim her şey normal gidince..Sende kendince haklısın elbette ay sabah senin için apayrı bir gün olacak haberdar et inşallah, en az ağrı sızı ile atlatmak nasip olsun sağlıcakla kavuş🥰🥰