Burada pozitif doğum hikayemi yazmayı dört gözle beklerken hiç böyle bir hikâye yazacağımı düşünmemiştim Pazar günü saat 06 00 gibi uyurken suyum geldi ,henüz 35+4 günlük olduğumuz için ve erken doğum riski olmadığı için çok tedirgin oldum direkt duşa girip hazırlandım henüz hastane çantamı hazirlamamistim hemen hazırladım doktoru aradım ve hastaneye gittik.Tabi heyecan,korku ve tedirginlik vardı hastaneye direkt yatisim yapıldı açılmaya baktılar ve ciğer geliştirici yaptılar bir gün daha bekleyecektik nst ye bağlandım açıklığa baktılar sürekli kontrol ettiler ve son kontrolden sonra doktorum arayıp doğuma alıyoruz dedi tabii ben yine bir şok yaşadım .Yanımda ailemden kimse yoktu sadece eşim ve ben doğuma aldılar ben spinal sezaryen istedim bebek ters olduğu için normal olmazdı doktorum genel anestezi yapalım dedi keşke kabul etmeseydim .Kabul ettim doğum bitmiş beni uyandirdilar ve o an hayatımda unutamayacağım bir durum yaşadım anestezi beni kötü etkilemişti boguluyordum resmen hemen aspire ettiler beni bir türlü nefes alamiyordum oksijene bağladılar tam iki saat benle ilgilendiler o anki yaşadığım şey bana birşey olursa bebeğim nolur , bebeğim erken doğdu iyi mi , soruyorum bebeğim nasıl diye bebeğin iyi kuveze bile girmedi dediler vidyo gosterdiler Allah’a dua ediyorum Allah’ım bebeğimin yüzü suyu hürmetine yaşamak istiyorum diye o an ölüm korkusu yaşadım eğer duzelmezeydim yoğun bakıma girecektim engine edeceklerdi neyse duzeldim odaya geçtim bebeğimi orda gördüm ama akşam yine bir kriz yaşadım yine duzelttiler eğer bir kez daha olursam yoğun bakıma alinacaktim bebeğim gerçekten çok iyiydi doktorlar onu bırakıp benle ilgilendi ilaçlar,iğneler,serumlar,oksijenle salı günü akşama kadar hastanede kaldım sürekli kontrol edildim hala boğazımda takılma oluyor ama çok şükür iyiyim bebeğim yanımda ve gayet sağlıklı eğer üst solunum yolları probleminiz varsa genel anesteziyi kesinlikle kabul etmeyin