Bir önceki gebeliğim kötü sonuçlandı. Şimdi yine hamileyim ve korkuyorum kızlar.
Sanırım yeni 5 haftalık olduk. Kan değerlerim normal ama ben bir önceki gebelikten dolayı korkuyorum. Sizde bu haftalarda ne gibi etkiler oldu. Karnım ağrıyor biraz ve gaz topluyor gibime geldi ilk kez oldu