Limonsever bende ikiz gebeyim. Ben testte ikinci çizgiyi görünce kendi doktorumu aradım daha çok küçüktür dedi bir kere kan testi yaptırdım beta değeri 1615 çıkmıştı, keseyi görmek için yaklaşık 1ay sonra gittiğimizde ikiz olduğunu gördük. İlk beta değerinden sonra da bir daha beta takibi yapmadık. İkiz gebelik olduğu için 2 haftada bir muayene ile takibi yapıldı.