36+5 haftaligim normalde bebek hep gogusumdeydi resmen oturamiyordum bile rahat nefes alamıyordum gogusumde taş vardı sanki ama dün gece bişey oldu gogusumde değil artık bugünde değil hareketleri de yavaşladı normde gece dortlere kadar uyutmazdi ama dün erken bile uyudum hareket etmedi beni rahatsız etmiyor diye arada hareket ediyor tabi yanlarimi ittiriyor karnım düşse bu sefer assaya baskı olur idrar çok sık olur diyorum ama öyle de değil taş gibi olan karnım dünden beri yumuşak bazen endişeleniyorum karnıma bastırıyorum nerde bu bebek sertlik yok diye bulmaya çalışıyorum yerini bu durum normal mi acaba