Birogretmenn 6+6 dayım bugün hastaneye gittik doktor karından göremedi alttan baktı ve gördü. Kalp atışı var dedi ama duymadık. Aspirin verdi. Çok doğru düzgün açıklama da yapmadı. Bir sorun yoktur değil mi?
tontonhanim Birogretmenn bence içini ferah tut 7. Haftada duyduk kalp atışını benimde beta yüksekti ama üstten bakınca kese yoktu attan baktı vardı dua ve sabret İnşAllah sağlıkla kucağına alırsın🤗
Merve_0109 Birogretmenn Bende 4 haftalıkken göbekten goremdi Altan baktı ozman gördük keseyi kalp atışınıda 7 haftalık duydum içinizi rahat tutun Allah’ın izniyle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Merve-0535 Birogretmenn doktor kalp atışını da görmüşse hiç korkma canım. Bir şey olsa söylerdi doktor. Bidaha ki kontrol de görürsün de duyarsın da inşallah. Hem belki geç döllenmedr. O yüzden görmemistr karından
SerenDnz Birogretmenn canım bende 6hafta gittim kese vardı sadece üstten görünüyordu haftaya gel dedi 7 haftalikken gözüktü
Birogretmenn Bilmiyorum ya tedirgin etti beni doktor inşallah bişey yoktur. Çok teşekkür ederim kızlar 😍
Merve234 kahvekitapakademi benim de 6+1 de çok kuvvetli değildi aspirin verdi daha kuvvetlenir çok yeni dedi
Merve234 Birogretmenn Bana da aspirin verdi daha önce kürtaj olduğum için tedbir amaçlı. Günde kaç kere içiyorsunuz aspirini
M-naz90 Birogretmenn korkmayın öyle daha net gözüküyor diye bakıyor benim doktorum hala alttan bakıyor 8+4 5h kese filan görmüştü karından göremeyebilirdik dedi
Eslemmiraaa Birogretmenn merhaba 5+3 de keseyi gördük kalp atışını duyamadım 6+3 de bugün kalp atışını ultrasonla duyduk bence korkmayın 8 haftaya kadar önü var doktorunuza güvenin eğer kuşku varsa başka bir yerede gösterebilirsiniz aspirin neden verdi anlayamadım açıkcası
Birogretmenn Eslemmiraaa hamile kalmadan önce sigara içiyordum ama bunu ilk kontrolde de söylemiştim o zaman vermedi şimdi verdi. Ben de anlamadım
Beybisininannesi Eslemmiraaa kanını sulandırmak için Bebeğe giden damarlarda tıkanma olmasın diye büyük ihtimalle Birogretmenn
Beybisininannesi Birogretmenn ayrıca korkmayın genelde alttan bakanların cihazları eski ya da kötü oluyor Başka bi yere aynı gün gitseniz muhtemelen üsten rahatlıkla görür. (Denedim😂) 8.haftadayım istanbulda gittim bebeğim koza gibiydi 1gün sonra ankarada muayene oldum bebeğimin ellerine kadar herşey gözüküyordu Doktorumda dedi cihazlar farkediyor diye.