Suni sancıyı genelde çok ağrılı bı süreç diyor çoğu kişi, benimde bugün kontrolüm vardı 1 cm açıklık varmış tabiki çok az ama 39+3üm doktorum en fazla salı gününe kadar beklicez kendi sancilarinin gelmesini dedi. Sizce açıklık ilerlemezse suni sancı almak ne kadar faydalı olur ? Sanki %50 -%50 şans gibi geliyor bana yani bide o sanciyi çekip sezeryana alınma ihtimalimde olabilir sizce değer mi çekmeye 😔