kiraz_8 Mrb kızlar ben doktora gitmiştim bu hafta bebeğim 3 haftadır kilo almıyor işte haftaya tekrar gitcem eğer kilo almamışsa sancılarımı beklemeyip doğum için yatış verecekler. Ben zaten haftalarımı doldurduğum için doğumu kolaylaştıracak sancı yapacak şeyler yapmak istiyorum neler yapabilirim öneriniz varmı?
Nazli_ayar kiraz_8 Bol bol yürüyüş yapın. Merdiven çıkın. Birde doğumu kolaylaştırmak için egzersizler var onlara bakın her gün biraz biraz yapmaya çalışın.
SerraveAnnesii Yerleri oturarak silmek, merdiven inip çıkmak, yürüyüş yapmak, pilates topuyla haraketler yapmak tecrübem yok ama etrafımda gördüğüm kadarıyla bunların faydası oluyor☺️