Deletedmom57 Kızlar az önce Çatı muayenesi oldum ve normal doğum olacağını söyledi doktorum 😍 en fazla 10 gün daha durur dedi 🙆♀️ Çatı muayenesinde kendini kasmayın yeter benim canım çok yanmadı tabi kişiden kişiye fark edebilir :)
Nebiyeee Deletedmom57 canim bende cuma gidicem cati muayenesi yapicak 39 haftalik oldum korkuyorum cok acimiyodur dimi😕
Deletedmom57 Nebiyeee hiç korkma bende korkuyordum içten içe ama belli etmiyordum kendini kasmamak çok önemli çok az canım yandı benim çok rahat doğurursun dedi ☺️ İnşallah seninde kolay geçer ❤️