ZeynebErva Kızlar kiz bebek erken dogar diyorlar 9 ayini doldurmaz diyorlar dogrumu sizce yaşayan varmi tecrübesi olanlar
SerenDnz ZeynebErva evet normalde kızımın 28 temmuzda doğması lazımsa daha gününe varken 23 temmuzda geldi çok erken değil ama aniden 🤭🤭
misirveannesi ZeynebErva ben de merak ediyorum :) ben beklenenden 15 gün erken doğmuşum. Suan kız bebeğe hamileyim acaba o da öyle olır mu diyorum :)
teletabi ZeynebErva erkekte 9 ay 10 günü doldurur diyolar ama oğlumu 38+2 de aldım kucağıma canım bence cinsiyetin etkisi yok tamamen bebişler ne zaman isterlerse o zaman geliyorlar 🙏🏻😍
Yasemin_in68 ZeynebErva yok canım öyle bieşy ya doğruluk payı yok Ben gecikmişim bile annemin karnında 😂 Arkadaşım kıza hamileydi ben erkeğe İkimizde tam 40 ta doğum yaptık