Kızlar benim annemde ablamda mecburi sezeryan oldu. Ablam makat gelişmiş annem o yüzden sezeryan olmuş. Ablamın da çatısı darmış. Şimdi benim şuan normale engel bi durum yok gibi gözüküyor tabi daha erken belli olmaz ama. Yani böyle ailesi hep sezeryan olupta normal yapan var mı merak ediyorum 😅. İlle şu doğum diye bir tercihim yok bebeğim ve benim için en sağlıklısı hangisiyse o olsun tabi inşallah.