Hicran6833 Selam kızlar bu gün kontrolum vardı 16+3 olduk. Doktorumuz bacakları ile kapalı ama gördügüm kadarı ile %80 kız dedi. Gecenlerde de tahmin olarak erkek demişti. Kafam karıştı birşey almak istiyorum alamıyorum. Sizler de varmı böyle durumlar..
Minicikveannesi Hicran6833 Bende aynı durumdayım yüzde 80 kız dedi 16.cı haftadayım merakla bekliyorum 😅
Nzr06 Hicran6833 benim bebişte açmıyordu bacaklarını detaylıda zorla açtırdık 3 kere eliyle karnımı sıvazladı doktorm öyle açtı kızımız olucak inşallah 24 haftalığım
Sbldgn Benimde aynıydı 18 haftada kıza benzettim ama emim değilim demişti hatta üç çizgi görüyorum kız falan dedi sonra 21 de detaylıya girdim direk erkek olduğunu gördük söyledi doktor gösterdi 💙
Hicran6833 Sbldgn banada kız dediginde nereden analşılıyor dedim cizgileri gösterdi 3 tane dedi. Ama bacakları kapalı dedi. Başka doktor deniycem bakalım ne cıkıcak