Cagladilekoglu Merhabalar doğum yaptım 36+6 bebeğim küvezde solunumunda sıkıntı var emerken yoruluyor aynı durumu yaşayanlar varmı nasıl geçti çok korkuyorum bebeğime doyamadım küveze girdi üstelik kilosuda iyiydi 3200 :((
semranaksu283 Cagladilekoglu gayet iyi doğmuş kilosu haftası falan çok fazla tutmazlar küvozde canm merk etme
Yenidenben Cagladilekoglu canım arkadasa katılıyorum haftası da kilosu da iyiymiş başka bir sıkıntısı yoksa çok çabuk çıkartırlar sen gönlünü ferah tut
Ozgu_momy Cagladilekoglu 36 haftada 3550 dünyaya geldi bebeğim 7 gün kaldı yoğun bakımda solunum sıkıntısı vardı endişe etmeyin , solunum sıkıntısı geçecektir geçmiş olsun
Cagladilekoglu Ozgu_momy ilk gebelik insan çok korkuyor nefes alamıyordu yavrum o küçücük bedeniyle ama moral oldunuz Allah razı olsun
3Aysenur33 İnşallah sağlıkla hayırla küvezden çıkar. Üzülme güçlü dur sen onun için. Hisseder o senin varlığını.
Ozgu_momy Cagladilekoglu Hepsi geçiyor benim de aynen ilk bebeğim ama Allah sabrını da şükrünü de veriyor 🙏