prensesimveannesi Kızlar dün öğleden sonra sezeryan doğum yaptım bebeğim anne karnında enfeksiyon kapmış 7-10 gün yatacak dedi doktor çok üzgünüm eve tek başıma geldim kızım orda kaldı 😔 sütüm çok az geldi ne yapabilirim süt için sağıp götürmem lazım
Volkitolki prensesimveannesi ablamda yaşadı enfeksiyondan dolayı tam 7gün kaldı ama canını sıkma onun iyiliği için orda tutuluyor sağma Makinesi var ise sağ sağılan sütün devamı gelir su çok tüket pekmez hurma komposto ağırlıklı iç
Meloscuk prensesimveannesi göğüsünü sıcak suyla ov sıcak havlu koy sürekli sağ humananın süt yapan çayları var onları deneyebilirsin .
Baharozdemir prensesimveannesi Rabbim sağlıklı bir şekilde kucagına verçek ins hiç üzme kendini. Nefes alıyor yaşıyor çok şükür öyle düşün. Sütlaç pekmez bol su sütünü arttırır.
Bebiscann prensesimveannesi stres yapma canım benimde ilk çocuğum öyle oldu sütümü sağıp götürdüm, bol bol ye iç kendini sıcak tut sütün çoğalır çok geçmiş olsun canım