Kaderyerrr Kızlar 37+6 da hastaneye gidicem yAni yarın. Sizce çatı muayenesi için erken mi. Çatı muayenesinden sonra nişan geliyor diyorlar tecrübelerinizi yazar mısınız.? Kan gelse bile eve mi gidiyorsunuz sancınız hemen geliyor mu
Caglarass Kaderyerrr Erken değil canım ben 37 haftalıkken yaptırmıştım. Kan gelip doğum başlamayan var, benim 2 cm açılmam olduğunu söylemişti öyle bile 10 gün gezdim. Ama doğumu tetikliyo diyolar
Volkitolki Kaderyerrr doktorun mu söyledi catı muayenesi yapacağını ? 37+2de gittim 39.haftanda Çatı muayenesi yapıcam dedi haber veriyor önceden Catı muayenesi sonrası kan gelir çünkü catıya baskı uyguladığı için zorlanıp kanar (doktor söyledi) oğlumda da öyle olmustu 39.haftamda baktı gene aksamı eve gittim 2parmak kan geldi 3.günü doğum yaptım
Mujde0808 Kaderyerrr alakasi yok ya ben pazartesiden beri 6 cm acilmayla geziyorum ama bebek gelmiyo yani 😂
Kaderyerrr Caglarass Hm anladım peki sancın var mıydı iki cm açılman varken , düzensiz sancılarım var adet ağrısı şeklinde
Kaderyerrr Ylzz00 benim ağrılarım oluyor benim doktorum da sancı olunca bakıyor o yüzden bakacağını düşünüyorum.
Kaderyerrr Volkitolki her doktor 37 de 38 de yapmıyor biliyorum. Doktorum söylemedi yapıcam diye ama bi arkadaşım da gidiyordu gittiğim doktora ona yapmıştı 38 haftalıkken. Sancı oldugu zaman yapıyorlar sancı yoksa bekliyor. Düzensiz sancılarım karın sertleşmem var benimde yapacağını düşünüyorum.
Dilara0638 Kaderyerrr 36+2 de çatı muayenesi yapıldı 1 cm açılmam vardı 37de yeniden bakıldı 2 cm açılmam vardı nişanım geldi 38 de 2 kez bakıldı 39 oldum hala gelen giden yok 😀
Kaderyerrr Kaderyerrr yapmasını istiyorum açıkçası annemde çatı darlığı var beni zor doğurtmuşlar vakumla çekmişler hatta sıkılınca o yüzden korkuyorum eğer öyle bi durum varsa sezeryan isticem
Mujde0808 Kaderyerrr yatisim.yapilmisti pazartesi gunu hatta hersey hazirlandi da sancilarim da vardi ama acilmam.ilerlemedi rahim incelmemis 15 saat bekledikten sonra ayni kalinca taburcu olmak istedim bekliyoruz hala
Dilara0638 Kaderyerrr pazartesi günü sancılarım çıktı nst de ama doğum için yeterli değildi halada ara sıra geliyor ağrı sonra geri kaçıyor😀🤦♀️
Eslemkusun_annesi Kaderyerrr benım 35 te yapacağını söyledi doktorum şuan 32+4um az bir zaman kaldı bende tedirgin oluyorum 35 biraz erken geliyor
Kbracoskun Kaderyerrr geç bile kalmışlar 35 ten sonra yapıyorlar bide doğumu başlatmaz çatı muayenesi
Kbracoskun Kaderyerrr kan gelmesi zorlayarak yaparsa olur genelde nişanla alakası olmaz eğer vajinan dar ise.. Ama bilmiyorum başına gelen birileri varsa o ayrı :)
Sblatc Kaderyerrr ben 33.haftada çatı muayenesi oldum hiç bi şey olmadı. Belki birqz da doktora bağlıdır doğumu başlatmak için bi şeyler yapıyodular