Geçen gün bir kadın bana da kesinlikle sezeryan olma vb. bir sürü olumsuz söylemde bulundu, nasip hayırlısı ne ise o olur, doktora karar verir vb. dememe rağmen olumsuzluk sıralamaya devam etti. Böyle durumlarda sinir oluyorum kötü bir süreç yaşamış olabılirler ama bızım ne ıle karşılaşacağımız belli değilken bu kadar korku oluşturanlara sinir oluyorum. Konuyu kapatmaya çalışmama rağmen hastane de çenesi durmadı ve o gün rüyamda de sezeryanla doğum yaptığımı falan görüyorum bunalmış vaziyette uyandım. Allah bebeğimize de bize de sağlıklı süreç geçirerek birbirimize kavuşmayı nasip etsin. 🙏