Eylulmom1 beni 3 gece hastanede yatırdılar ama piskolojimi bozdular bugün doğum yarın doğum dedi özel hastane bide çok korktum ağladım falan igne serum nst hergun aynı şeyleri yaptılar bi risk var ama dedim bari evde bekliyim doğumu yok eve gidersen bebek ölür falan filan neler neler imza attım sinirlendim çıktım doğumu bekliyorum evde erken hafta ama yapcak birseu yok