Hanimlar ben de ne zamandır idrar yolu enfeksiyonu vardı. En son dün yaptırdım idrar tahlili bugün de eşim gidip sordu sonuçları. Doktor keton değerine bakarak şeker yüklemesi yapıldı mı size diye sormuş eşim de hayır demiş. Haftaya şeker yüklemesi yapılması gerekiyor gelsin demiş. Şeker düşük çıkınca vücut bakteri üretmiş. Bakteri değeri yüksek çıkmıştı sonuçta. Bu tarz bir şey yaşayan var mı acaba aranızda merak ettim. Şeker düşüklüğunden bahsetmiş ama ben çok şekerli yiyorum bir ilgisi var mı bilmiyorum ama..