Lolilo evet bende ilk dogum acemilik öyle hiçbirşey koymadan apar topar gitmiştik hastaneye akşam saat 9 du taksiye nasıl oturdum bilmiyorum neyseki bir yere birşey bulaştırmadan gittim😅 ama üstüm altım perişandı🙈 hayır kayınvalidem yanımda oda birşey demedi hiç su gelmesi başına gelmemiş ondam heralde bide bana gitme hemen diyordu iyiki beklememişim sı gelişi olunca beklemeden gitmek gerekiyor enfeksiyon kapabiliyormuş bebek su gelişi oldugu zaman