Dilantrkmn arkadaşlar 19+2 Haftalığım ama çok su içiyorum günde 4 lt bazen de daha fazla anlam veremiyorum ağzım sürekli kuruyor sizce sebebi nedir
iki_prenses_annesi Dilantrkmn bende suyu aşırı derecede içerim ve çok severim . Bı sebep aramıyorum yani 😁
Mrv1007 Dilantrkmn ağız kuruluğu ve çok su içme şeker habercisi olabilir, şeker yükleme haftan gelene kadar eczanelerden alacağın şeker ölçme aletiyle açlık tokluk şekerini kontrol edebilirsin🌸
Busragonullu32 Dilantrkmn Tam emin değilim ama insilun direnciniz olabilir belki Bende öyleydim özellikle geceleri daha çok içerdim maalesef ki gebelik şekerim çiktı
llFatma Dilantrkmn hay maşallah ama çok iciyormusun şeker olma ihtimali yüksek gibi geldi bana şekerinizi baktirsaniz iyi olur doktorunuza soyleyin yol gosterecektir
Nurdanegehan Dilantrkmn bende ayni canim ilaclardan mi bilmiyorum sürekli su iciyorum em az 2bucuk litre ve tuvaletten cikamiyorum😁😁😁
miraybilir Dilantrkmn bende aynıyım canım ama şeker felan yok sadece şeker diye odaklanma hamilelik hormonlarından dolayı olabiliyor sadece tuzlu yememeye çalış çünkü tuz vücutta suyu tutar ödem yapar tuz çok kullanmazsan hiç ödemin olmaz 👍