CanerSevdaKervanlar ben 13 haftalıkken düşük riski yasadım doktorum bebek büyük saga sola yat sırt üstü yatma dedi saga sola yattım hep şuanda 17 haftalıgım halen yatıyorum aallaha şükür bişey olmadı yiyecek ekmeği varsa tutunuyor zaten ve düşecek olduktan sonra istersen kuş tüpüne sarıl gene oluyor rahat ol yani dua et